Strona główna > Aktualności |
Informacja o możliwości uzyskania dofinansowania na usuwanie azbestu13.01.2017
Informacja o możliwości uzyskania dofinansowania na usuwanie azbestu
13.01.2017Świekatowo, dn. 12.01.2017 r.
KURENDA
Uprzejmie
informujemy, że Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska w Toruniu
uruchomił program pozwalający pozyskać dofinansowanie na usuwanie
azbestu i wyrobów zawierających azbest w zakresie demontażu,
transportu oraz unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest.
Kwota dofinansowania przedsięwzięcia wynosi do 70% jego kosztów kwalifikowanych lecz nie więcej jak 1000,00 zł za 1 Mg unieszkodliwionych lub zabezpieczonych odpadów zawierających azbest, udział poszczególnych właścicieli nieruchomości wynosi od 30%. Maksymalna kwota dofinansowania wynosi 30.000 zł dla jednego podmiotu.
Gmina Świekatowo zamierza skorzystać z możliwości pozyskania funduszy z tego programu. W tym celu konieczne jest jednak uzyskanie informacji od właścicieli nieruchomości, dotyczących planowanych w 2017 roku inwestycji związanych z wymianą pokryć dachowych.
Zbiorowy wniosek na dofinansowanie składać będzie Gmina Świekatowo.
Termin składania wniosków mija 28 lutego 2017 r.
Mieszkańcy, którzy zgłoszą chęć skorzystania z w/w programu muszą złożyć zgłoszenie robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę lub pozwolenie na budowę w zależności od zakresu prowadzonych prac (druki dostępne są na stronie internetowej www.bip.swiekatowo.lo.pl lub www.bip.csw.pl) w Wydziale Budownictwa Starostwa Powiatowego w Świeciu w terminie do 20 lutego 2017 r.
Szczegółowe informacje dot. wymiany pokryć dachowych zawierających azbest, dostępne są w Urzędzie Gminy w Świekatowie, pokój nr 8, tel. (52) 3322280 wew. 40.
metryczka
Wytworzył: Andrzej Januszewski (13 stycznia 2017)
Opublikował: Andrzej Januszewski (13 stycznia 2017, 15:35:14)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 560